A II. Kerületi Sport és Szabadidősport Nonprofit Kft. nyilvános pályázatot ír ki az alábbi feltételekkel sportintézményben található büfé üzemeltetése céljára történő bérbeadására:
1. A Kiíró adatai
Kiíró neve: II. Kerületi Sport és Szabadidősport Nonprofit Kft.
Kiíró székhelye: 1024 Budapest, Mechwart liget 1.
Kiíró telefonszáma: +36 30 280 4809
Kiíró e-mail címe: ravasz.krisztina@masodikkeruletsport.hu
2. A pályázat tárgya
A II. Kerületi Sport és Szabadidősport Nonprofit Kft. (a továbbiakban: Kiíró) a működtetésében lévő Panoráma Sportközpont (Cím: 1023 Budapest, Kolozsvári Tamás u. 11.) büfé üzemeltetésére határozott idejű pályázatot hirdet. Az üzemeltetésre kiírt büfé a Kiíró használatában, de Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat tulajdonában áll, ezért vonatkoznak rájuk a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény rendelkezései. Az üzemeltetési szerződés a nemzeti vagyonról szóló törvény alapján nem minősül a nemzeti vagyon hasznosítására vonatkozó szerződésnek.
3. A pályázat célja
Üzemeltetési szerződés kötése a nyertes Pályázóval a felhívásban szereplő sportintézményben a büfé működtetésére. A büfé működtetésének célja, hogy az intézmény látogatói és dolgozói megfelelő színvonalú és árszintű büfészolgáltatást vehessenek igénybe az épületen belül.
4. Az üzemeltetési szerződés időtartama
2024. július 08. napjától egy év időtartamra, 2025. július 7. napjáig.
5. Az üzemeltetésre szánt büféhelyiségek adatai
Cím: 1023 Budapest, Kolozsvári Tamás u. 11.
Alapterület: kb. 10 m2
Műszaki állapot: Összes közművel rendelkezik.
6. A pályázók köre
A pályázaton részt vehet bármely, a meghatározott szolgáltatás teljesítésére engedéllyel rendelkező természetes, jogi vagy jogi személyiség nélküli személy.
7. Elvárások
Az üzemeltetőnek feladata színvonalas szolgáltatás nyújtása a sportintézmény látogatóinak és dolgozóinak egyaránt, az intézmény nyitvatartási idejéhez igazított módon.
Elvárt nyitvatartás a Panoráma Sportközpontban:
hétfőtől-péntekig legalább: 15-21 óráig
hétvégén: legalább: 9.30-19 óráig
bizonyos hétvégeken egy hétre előre egyeztetve, a rendezvényekhez igazítva
8. A pénzügyi feltételek
A Pályázó vállalja, hogy a büféhelyiség üzemeltetéséért a Kiíró és a Pályázó között a nyertes ajánlat alapján létrejövő szerződésben szereplő üzemeltetési díjat minden hónap 10. napjáig megfizeti.
A Pályázó köteles – legkésőbb a szerződés megkötésével egyidejűleg – kettő havi üzemeltetési díjnak megfelelő kauciót a Kiíró részére letenni, amely összeg a Pályázónak felróható szerződésszegés esetén vagy üzemeltetési díj megfizetésének elmulasztása okán kerülhet felhasználásra. A 30 napnál hosszabb üzemeltetési díj-hátralék a szerződés azonnali felmondását eredményezi. A pályázat kiírója minimálisan megajánlható üzemeltetési díjat határoz meg, melynek összege 160.000 Ft + ÁFA/hó.
9. A szerződéskötés feltételei
• A Pályázónak a büfék megtekintése után nyilatkoznia kell, hogy a zavartalan üzemeltetéshez szükséges és hiányzó bútorzatot, felszerelési/berendezési tárgyakat, megfelelő technikai eszközöket saját költségén biztosítja.
• A birtokba lépés napjától az üzemeltető köteles gondoskodni a használatába került eszközök, ingatlanrész biztonságával kapcsolatos feladatok végrehajtásáról, a tűz-, munka- és környezetvédelmi, illetve a tevékenységre vonatkozó további hatósági előírások, rendszabályok betartásáról, kidolgozásáról.
• A büfé üzemeltetéséhez szükséges megfelelő képesítéssel rendelkező, egészségügyi alkalmassági vizsgálaton részt vett személyzetet a Pályázónak kell biztosítania.
• A Pályázónak vállalnia kell, hogy a büfét csak rendeltetésszerűen használja, betartja az intézmény szabályait, házirendjét.
• A Pályázónak vállalnia kell az előírt szabványnak megfelelő felszereltség és üzemeltetés folyamatos biztosítását.
• A Kiíró részéről elvárás, hogy a Pályázó biztosítsa a bankkártyával történő fizetés lehetőségét.
• A megpályázott ingatlanokban a büfé üzemeltetésén kívüli más tevékenység vagy a büfében étel- és italféleségeken kívüli egyéb termék árusítása kizárólag a Kiíró hozzájárulásával történhet.
• A büfé albérletbe, más számára üzemeltetésbe nem adható, az üzemeltető, mint jogi személy jogutód nélküli megszűnése esetén a szerződés megszűnik.
• Az üzemeltetésre átvett helyiségek tisztántartása, napi takarítása az üzemeltető feladata és kötelessége.
• A nyertes pályázó az üzemeltetés során folyamatosan köteles biztosítani a büfé higiéniai megfelelését, az árusított árukészlet megfelelő minőségét, amelyet a Kiíró folyamatosan ellenőrizhet.
• Kiíró fenntartja a jogot, hogy a működésre és az árukészletre vonatkozóan ajánlásokat fogalmazzon meg.
• Az üzemeltetett helyiségek állagmegóvása az üzemeltető feladata.
• Az üzemeltetési szerződés megszűnésekor az üzemeltető köteles a helyiséget és annak leltárszerinti berendezési tárgyait eredeti állapotban a pályázat kiírójának visszaadni.
• A Pályázónak vállalnia kell a HACCP szabványnak megfelelő felszereltség és üzemeltetés folyamatos biztosítását.
• Dohánytermék árusítása TILOS!
• Jövedéki termék árusítása esetén az üzemeltető köteles a jogszabályi előírások fokozott betartására.
• Az üzemeltető köteles a tevékenységével összefüggésben keletkező hulladék szelektív gyűjtésére.
• Pályázónak a szerződés megkötése előtt nyilatkoznia kell, hogy nem áll csőd- , felszámolási eljárás alatt, nincs ellene folyamatban végrehajtási eljárás, valamint átlátható szervezetnek minősül (amennyiben jogi személy).
10. Tevékenységi kör
A kiszolgálás módja: pultnál, jó idő esetén szabadtéri teraszos résszel bővítve, egyes rendezvényeken kerti kitelepüléssel. Az étel- és italválasztékot a hatályos szabályozásnak megfelelően kell összeállítani, a Kiíróval egyeztetve. Az árusítandó termékek körének megajánlása során a Pályázó biztosítson megfelelő tápértékű, változatos, egészséges és jó minőségű élelmiszereket, különös tekintettel:
– friss pékáru, sütőipari termék
– szendvics, melegszendvics, hot-dog és egyéb hidegkonyhai termékek
– csokoládé, müzli szelet, édesség
– üdítő (szénsavas/rostos)
– meleg-italféleség (kávé, cappuccino, tea) – gyümölcs
– alternatív élelmiszerek (gluténmentes, paleo, tejmentes)
11. A pályázat formai és tartalmi követelményei
A pályázatot papíralapon, zárt borítékban kell benyújtani az alábbi címre:
II. Kerületi Sport és Szabadidősport Nonprofit Kft. 1024 Budapest, Keleti Károly utca 37.
A borítékon kérjük feltüntetni: „Pályázat sportintézményben működő büfé üzemeltetésére.”
A pályázatok beérkezésének határideje: 2024. 07. 01. 12:00 óra
A pályázathoz csatolni kell:
• a Pályázó nevét, címét, egyéb elérhetőségeit (telefon, e-mail cím stb.),
• a büfé működtetésére, üzemeltetésére, üzletpolitikájára vonatkozó koncepciót, üzleti tervet
• büfékínálatának részletes bemutatását, beárazva,
• a Pályázó eddigi tevékenységének rövid ismertetését,
• referenciákat,
• a havi üzemeltetési díjra vonatkozó ajánlatot, a Pályázó nyilatkozatát arról, hogy vállalja jelen pályázati kiírásban foglalt feltételek betartást.
• Állami Adóhatóságtól beszerzett, 15 napnál nem régebbi, nemleges („nullás”) adóigazolás
12. A pályázattal kapcsolatos egyéb információk
• A Pályázó feladata – eredményes pályázat esetén – a bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységre vonatkozó nyilvántartásba vétel kezdeményezése, a szükséges igazolás – a működési engedély kiadásáról – beszerzése és a szakhatóságok által előírtak teljesítése.
• Az üzemeltetési díj tartalmazza a víz, gáz, villany felhasználási díját.
13. A pályázati kiírás eredménytelensége
A Kiíró fenntartja a jogát a pályázati kiírás eredménytelennek nyilvántartására.
Eredménytelen, illetve részben eredménytelen a pályázati kiírás, ha
• nem érkezett pályázati ajánlat,
• a benyújtott pályázatok egyike sem felelt meg teljeskörűen a pályázati kiírásban foglalt feltételeknek,
• a Kiíró az eljárás érvénytelenítéséről döntött, mert a pályázat elbírálásakor az összeférhetetlenségi szabályokat megsértették, illetve, ha valamelyik Pályázó az eljárás tisztaságát vagy a többi Pályázó érdekeit súlyosan sértő cselekményt követett el.
14. A pályázat bontása és elbírálása
Az ajánlatok elbírálásának tervezett időpontja: 2024. július 03.
A pályázat elbírálása során a Kiíró az alábbi szempontok alapján választja ki az összességében legelőnyösebb – nyertes pályázatot:
A megajánlott bérleti díj az értékelés során: 45%-kal kerül figyelembevételre;
A színvonalas és választékos kínálat az értékelés során: 35%-kal kerül figyelembevételre.
A becsült értékesítési ár a termékösszetételre vonatkozóan az értékelés során: 20%-kal kerül figyelembevételre;
A pályázat elbírálása során előnyt jelent: környezetbarát csomagolású termékek, fenntartható élelmiszer-felhasználásra vonatkozó tájékoztatás, a munkavállalók részére nyújtott kedvezmények leírása, stb.
A pályázatból kizárásra kerül az a pályázó
• aki ellen csőd-, felszámolási eljárás van folyamatban, aki végelszámolás alatt áll;
• akinek az adóhatóságoknál nyilvántartott, 90 napot meghaladó adótartozása van;
• akinek a pályázat kiírója felé a pályázati beadási határidő lejártakor tartozása áll fenn.
A pályázat érvénytelen, ha
• a pályázat benyújtására rendelkezésre álló határidő lejárta után nyújtották be;
• egyéb módon nem felel meg a pályázati felhívásban meghatározott feltételeknek.
Az elbírálás eredményéről minden pályázónak külön értesítést küldünk.
A pályázat benyújtása előtt a helyiségek megtekintésére lehetőség van.
Előzetes egyeztetés, illetve további felvilágosítás:
ravasz.krisztina@masodikkeruletsport.hu
Telefon: +36 30 280 4809
A II. Kerületi Sport és Szabadidősport Nonprofit Kft. fenntartja a jogot, hogy a pályázatot – az eljárás bármely szakaszában – indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.