A II. Kerületi Sport és Szabadidősport Nonprofit Kft. nyilvános pályázatot ír ki az alábbi feltételekkel sport intézményben található büfé üzemeltetése céljára történő bérbeadására:
1. A Kiíró adatai
Kiíró neve: II. Kerületi Sport és Szabadidősport Nonprofit Kft.
Kiíró székhelye: 1024 Budapest, Mechwart liget 1.
Kiíró telefonszáma: +36 30 280 4809
Kiíró e-mail címe: ravasz.krisztina@masodikkeruletsport.hu
2. A pályázat tárgya
A II. Kerületi Sport és Szabadidősport Nonprofit Kft. (a továbbiakban: Kiíró) a működtetésében lévő Panoráma Sportközpont (Cím: 1023 Budapest, Kolozsvári Tamás u. 11.) büfé üzemeltetésére határozott idejű pályázatot hirdet. Az üzemeltetésre kiírt büfé a Kiíró használatában, de Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat tulajdonában áll, ezért vonatkoznak rájuk a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény rendelkezései. Az üzemeltetési szerződés a nemzeti vagyonról szóló törvény alapján nem minősül a nemzeti vagyon hasznosítására vonatkozó szerződésnek.
3. A pályázat célja
Üzemeltetési szerződés kötése a nyertes Pályázóval a felhívásban szereplő sport intézményben a büfé működtetésére. A büfé működtetésének célja, hogy az intézmény látogatói és dolgozói megfelelő színvonalú és árszintű büfé-szolgáltatást vehessenek igénybe az épületen belül.
4. Az üzemeltetési szerződés időtartama
2024. július 22. napjától 2025. július 21. napjáig.
5. Az üzemeltetésre szánt büféhelyiségek adatai
Cím: 1023 Budapest, Kolozsvári Tamás u. 11.
Alapterület: kb. 10 m2
Műszaki állapot: Összes közművel rendelkezik.
6. A pályázók köre
A pályázaton részt vehet bármely, a meghatározott szolgáltatás teljesítésére engedéllyel rendelkező természetes, jogi vagy jogi személyiség nélküli személy.
7. Elvárások
Az üzemeltetőnek feladata színvonalas szolgáltatás nyújtása a sport intézmény látogatóinak és dolgozóinak egyaránt, az intézmény nyitvatartási idejéhez igazított módon.
Elvárt nyitva tartás: Panoráma Sportközpont:
hétfőtől-péntekig legalább: 15-21 óráig
hétvégén: legalább: 9.30-19 óráig
bizonyos hétvégeken egy hétre előre egyeztetve a rendezvényekhez igazítva
8. A pénzügyi feltételek
A Pályázó vállalja, hogy a büféhelyiség üzemeltetéséért a Kiíró és a Pályázó között a nyertes ajánlat alapján létrejövő szerződésben szereplő üzemeltetési díjat minden hónap 10. napjáig megfizeti.
A Pályázó köteles legkésőbb a szerződés megkötésével egyidejűleg kettő havi üzemeltetési díjnak megfelelő kauciót a Kiíró részére letenni, amely összeg a Pályázónak felróható szerződésszegés esetén vagy üzemeltetési díj megfizetésének elmulasztása okán kerülhet felhasználásra. A 30 napnál hosszabb üzemeltetési díj hátralék a szerződés azonnali felmondását eredményezi. A pályázat kiírója minimálisan megajánlható üzemeltetési díjat határoz meg, melynek összege 120.000 Ft + ÁFA/hó.
9. A szerződéskötés feltételei
• A Pályázónak a büfék megtekintése után nyilatkoznia kell, hogy a zavartalan üzemeltetéshez szükséges és hiányzó bútorzatot, felszerelési/berendezési tárgyakat, megfelelő technikai eszközöket saját költségén biztosítja.
• A birtokba lépés napjától az üzemeltető köteles gondoskodni a használatába került eszközök, ingatlanrész biztonságával kapcsolatos feladatok végrehajtásáról, a tűz, munka és környezetvédelmi, illetve a tevékenységre vonatkozó további hatósági előírások, rendszabályok betartásáról, kidolgozásáról.
• A büfé üzemeltetéséhez szükséges megfelelő képesítéssel rendelkező, egészségügyi alkalmassági vizsgálaton részt vett személyzetet a Pályázónak kell biztosítania.
• A Pályázónak vállalnia kell, hogy a büfét csak rendeltetésszerűen használja, betartja az intézmény szabályait, házirendjét.
• A Pályázónak vállalnia kell az előírt szabványnak megfelelő felszereltség és üzemeltetés folyamatos biztosítását.
• A Kiíró részéről elvárás, hogy a Pályázó biztosítsa a bankkártyával történő fizetés lehetőségét.
• A megpályázott ingatlanokban a büfé üzemeltetésén kívüli más tevékenység, vagy a büfében étel- és italféleségeken kívüli egyéb termék árusítása kizárólag a kiíró hozzájárulásával történhet.
• A büfé albérletbe, más számára üzemeltetésbe nem adható, az üzemeltető, mint jogi személy jogutód nélküli megszűnése esetén a szerződés megszűnik.
• Az üzemeltetésre átvett helyiségek tisztántartása, napi takarítása az üzemeltető feladata és kötelessége.
• A nyertes pályázó az üzemeltetés során folyamatosan köteles biztosítani a büfé higiéniai megfelelését, az árusított árukészlet megfelelő minőségét, amelyet a Kiíró folyamatosan ellenőrizhet.
• Kiíró fenntartja a jogot, hogy a működésre és az árukészletre vonatkozóan ajánlásokat fogalmazzon meg.
• Az üzemeltetett helyiségek állagmegóvása az üzemeltető feladata.
• Az üzemeltetési szerződés megszűnésekor az üzemeltető köteles a helyiséget és annak leltárszerinti berendezési tárgyait eredeti állapotban a pályázat kiírójának visszaadni.
• A Pályázónak vállalnia kell a HACCP szabványnak megfelelő felszereltség és üzemeltetés folyamatos biztosítását.
• Dohánytermék árusítása TILOS!
• Jövedéki termék árusítása esetén az üzemeltető köteles a jogszabályi előírások fokozott betartására.
• Az üzemeltető köteles a tevékenységével összefüggésben keletkező hulladék szelektív gyűjtésére.
• Pályázónak a szerződés megkötése előtt nyilatkoznia kell, hogy nem áll csőd- , felszámolási eljárás alatt, nincs ellene folyamatban végrehajtási eljárás, valamint átlátható szervezetnek minősül (amennyiben jogi személy).
10. Tevékenységi kör
A kiszolgálás módja: pultnál, jó idő esetén szabadtéri teraszos résszel bővítve, egyes rendezvényeken kerti kitelepüléssel. Az étel és italválasztékot a hatályos szabályozásnak megfelelően kell összeállítani, a Kiíróval egyeztetve. Az árusítandó termékek körének megajánlása során a Pályázó biztosítson megfelelő tápértékű, változatos, egészséges és jó minőségű élelmiszereket, különös tekintettel:
– friss pékáru, sütőipari termék
– szendvics, melegszendvics, hotdog és egyéb hidegkonyhai termékek
– csokoládé, müzli szelet, édesség
– üdítő (szénsavas/rostos)
– meleg italféleség (kávé, cappuccino, tea) – gyümölcs
– alternatív élelmiszerek (gluténmentes, paleo, tejmentes)
11. A pályázat formai és tartalmi követelményei
A pályázatot papír alapon, zárt borítékban kell benyújtani az alábbi címre:
II. Kerületi Sport és Szabadidősport Nonprofit Kft. 1024 Budapest, Keleti Károly utca 37.
A borítékon kérjük feltüntetni: „Pályázat sport intézményben működő büfé üzemeltetésére.”
A pályázatok lezárásáanak határideje: 2024. 07. 12. 12:00 óra
A pályázathoz csatolni kell:
• a Pályázó nevét, címét, egyéb elérhetőségeit (telefon, e-mail cím stb.),
• a büfé működtetésére, üzemeltetésére, üzletpolitikájára vonatkozó koncepciót, üzleti tervet
• büfé kínálatának részletes bemutatását, beárazva,
• a Pályázó eddigi tevékenységének rövid ismertetését,
• referenciákat,
• a havi üzemeltetési díjra vonatkozó ajánlatot, a Pályázó nyilatkozatát arról, hogy vállalja jelen pályázati kiírásban foglalt feltételek betartást.
• Állami Adóhatóságtól beszerzett 15 napnál nem régebbi nemleges („nullás”) adóigazolás
12. A pályázattal kapcsolatos egyéb információk
• A Pályázó feladata – eredményes pályázat esetén – a bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységre vonatkozó nyilvántartásba vétel kezdeményezése, a szükséges igazolás – a működési engedély kiadásáról – beszerzése és a szakhatóságok által előírtak teljesítése.
• Az üzemeltetési díj tartalmazza a víz, gáz, villany felhasználási díját.
13. A pályázati kiírás eredménytelensége
A Kiíró fenntartja a jogát a pályázati kiírás eredménytelennek nyilvántartására.
Eredménytelen, illetve részben eredménytelen a pályázati kiírás, ha
• nem érkezett pályázati ajánlat,
• a benyújtott pályázatok egyike sem felelt meg teljeskörűen a pályázati kiírásban foglalt feltételeknek,
• a Kiíró az eljárás érvénytelenítéséről döntött, mert a pályázat elbírálásakor az összeférhetetlenségi szabályokat megsértették, illetve, ha valamelyik Pályázó az eljárás tisztaságát vagy a többi Pályázó érdekeit súlyosan sértő cselekményt követett el.
14. A pályázat bontása és elbírálása
Az ajánlatok elbírálásának tervezett időpontja: 2024. július 15.
A pályázat elbírálása során a Kiíró az alábbi szempontok alapján választja ki az összességében legelőnyösebb – nyertes pályázatot:
A megajánlott bérleti díj az értékelés során: 45%-kal kerül figyelembevételre;
A színvonalas és választékos kínálat az értékelés során: 35%-kal kerül figyelembevételre.
A becsült értékesítési ár a termékösszetételre vonatkozóan az értékelés során: 20%-kal kerül figyelembevételre;
A pályázat elbírálása során előnyt jelent: környezetbarát csomagolású termékek, fenntartható élelmiszer-felhasználásra vonatkozó tájékoztatás, a munkavállalók részére nyújtott kedvezmények leírása, stb.
A pályázatból kizárásra kerül az a pályázó
• aki ellen csőd-, felszámolási eljárás van folyamatban, aki végelszámolás alatt áll;
• akinek az adóhatóságoknál nyilvántartott, 90 napot meghaladó adótartozása van;
• akinek a pályázat kiírója felé a pályázati beadási határidő lejártakor tartozása áll fenn.
A pályázat érvénytelen, ha
• a pályázat benyújtására rendelkezésre álló határidő lejárta után nyújtották be;
• egyéb módon nem felel meg a pályázati felhívásban meghatározott feltételeknek.
Az elbírálás eredményéről minden pályázónak külön értesítést küldünk.
A pályázat benyújtása előtt a helyiségek megtekintésére lehetőség van.
Előzetes egyeztetés, illetve további felvilágosítás:
ravasz.krisztina@masodikkeruletsport.hu
Telefon: +36 30 280 4809
A II. Kerületi Sport és Szabadidősport Nonprofit Kft. fenntartja a jogot, hogy a pályázatot – az eljárás bármely szakaszában – indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.